Stockholm till Göteborg med journalister!

Då var det dags att lämna grädden och hem till götta moset=)

Innan det hann jag med två intervjuer i Stockholm och träffa min författare Maria till boken.

Här hade jag en nästan tretimmars trevlig intervju med Enikö från Du&jobbet på Radisson SAS vid T-centralen. Så det blev inte bara en kaffe=) Det var väldigt lättsamt, det blev nästan mer prat om livet än företagsamheten...


...och sen fortsatte en ytterligare mycket trevlig intervju med Camilla från tidningen Fria företagare. Även här blev det pladder om allt från barndom till mental träning och entreprenörskap. Jag blev även bjuden på en go glass som vi åt på uteserveringen vid Eva´s paley på Avenyn.


Vid 18-tiden var det dags att dra sig hemåt. Det var nästan så man längtade efter att slippa sin egen röst för ett tag, vilket inte är likt mig=) som tjötar och pratar konstant hela dagarna=)

När jag låser upp dörren så låg ett igenkänt ansikte på golvet...jag själv förföljer mig själv=)
Klart jag blev glad!


Nu är det dags att norrmännen köper sig en liten tidning också!

VILL ÄVEN UNDERSTRYKA DÅ JAG FÅTT EN DEL MAIL OCH FÖRFRÅGNINGAR KRING BÖCKERNA;

MINDYOUROWNBUSINESS ÄR SKRIVEN AV GUSTAF OSCARSSON = JAG ÄR PÅ FRAMSIDAN OCH INTERVJUAD I BOKEN TILLSAMMANS MED 49 ANDRA ENTREPRENÖRER.

VÅGA VÅRDA VINN  MIN BOK SOM KOMMER UT INOM ETT PAR VECKOR, BERÄTTAR MER OM DET SEN, GÅR ATT LÄSA MER OM HÄR OCH FÖRHANDSBESTÄLLA REDAN NU HÄR


Kommentarer
Postat av: anneli

du e så rolig när du driver me dig själv. jag ler alltid när ja läser din blogg.

2009-08-27 @ 22:03:05
Postat av: Nils

Vad kul att du kommenterade, jag kommer att följa din blogg. Kör hårt med allt du tar för dig! Tack återigen för ett mycket bra tal.



/Nils

2009-08-27 @ 22:44:25
URL: http://www.storstadspojken.se
Postat av: Matilda

Hur gör du? Jag fattar inte hur man kan vara så duktig på PR. Grattis!

2009-08-27 @ 23:43:55
Postat av: mia

jag håller me anneli. man sitter alltid och småler då du driver me dig själv=)



tack för en fantastiskt bra blogg. bästa av alla bloggar tycker jag.

2009-08-28 @ 14:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0