Release för mindyourownbusiness!

Då var det dags för release av den fantastiska boken Mindyourownbusiness som Gustaf Oscarsson skrivit! Det ägde rum på Jakob´s krog vid Strandvägen, lite av gräddhyllan i Sthlm om man säger så=)


Här står vi innan eventet drar igång, Richard Båge (Mediaplanet och nu me i Draknästet) tillsammans med mig och Gustaf.

När allt folk hade kommit så var det dags för oss tre att säga lite goa och härliga ord om entreprenörskap förebilder, boken m.m. Lättsam krets som va där, entreprenörer, jornalister, fotografer å lite annat smått och gott så det gick kanon!

Därefter var det mingelfest av bara den...Det var verkligen trevligt att "tjöta" me alla.
 Blondinbella frågade om vi kunde ta en lunch så vi stod och pratade en del. Vilken härlig, positiv och glad tjej. Hon är enligt mig en entreprenör ut i fingerspetsarna! Blondinbella skrev även massa gott om mig, tack det va gulligt, det värmde=) Läs på hennes blogg här!

Jag och Isabella!

...sen minglade jag vidare till författaren Kjell Nordström, lite andra glada och trevliga människor så som Annika Wihlborg och Kristian Borglund från Metro, Tomas från Ment.se, Maria som skrivit min bok och här nedan tillsammans med Båges kollegor från Mediaplanet samt Draknästets Mats Gabrielsson...


...och sen även ut på gatan för att hämta lite frisk luft och pratade då med Erik som är journalist på Aftonbladet (gjorde ett reportage om mig som kommer i söndagsbilagan den 6 september) och en helt fantstiskt trevlig tjej, Camilla som är redaktör på Cosmopolitan. Självklart har de boken i högsta hugg me mig på framsidan=)


...sen avslutade vi kvällen med lite middag och då hade jag inte mindre än Anders Andersson som min bordsherre. Han är chefsredaktör på Driva-eget, kommer nu vara programledare för programmet "Vinna eller försvinna" på SVT m.m.

Riktigt trevligt och lättsamt hade vi!

Här har ni boken igen för er som missat  och den går att beställa här för er som vill.


Återigen var det en härlig kväll me underbara människor! Nu skall jag sova..Natti natti....

Kommentarer
Postat av: Jonas Lejon

Verkar som en trevlig tillställning och bok!

2009-08-26 @ 08:24:40
URL: http://utvbloggen.se
Postat av: Peter

Fräckt;) alla dessa människor. men är blondinbella verkligen trevlig?

2009-08-26 @ 08:38:20
Postat av: Joseph

Therese, Fantastic! Much continued success!

Your friend in Texas, U.S.A., Joseph

2009-08-26 @ 09:00:21
Postat av: Momodou

go therese!!

2009-08-26 @ 09:02:12
Postat av: Tess

Hej Therese. Tyckte jag kände igen tösabiten från Metro förra veckan, men visste inte först att de va du men ja trodde de. Sen igår satt ja å läste lite bloggar å ramla in på din.. Jag blev verkligen jätteglad för din skulle å att du e så driven i ditt jobb...ja e verkligen IMPONERAD =)

Hoppas allt går bra för dig å allt som händer i ditt liv.

De hade ju vart kul å se dig i handbollskläderna igen men de finns kanske inte tid till det nu, hehe. Själv rockar man loss i div 5 nu för tiden för skoj skull.

De var iallafall jättekul att läsa om dig.

Minns du dina motståndare?? =)

Hälsningar Tess Lager från Kärra HF

2009-08-26 @ 13:47:06
Postat av: Anna Lindström

Jag blir avundsjuk. Du verkar ha så jävla kul hela tiden. Det är väldigt inspirerande att läsa. Håller med Peter. jag har också hört att Blondinbella e lite speciell.

2009-08-26 @ 17:41:02
Postat av: Anonym

Tjena tjejjen!! Tack för senast och vad roligt att boken nu har utkommit!! Den ser verkligen spännande ut, måste skaffa mig en genast ;-) Vi höres vidare! kram på dej

2009-08-26 @ 23:02:34
Postat av: Therese Albrechtson

HEJ ALLA!



Jag vill uppmärksamma att denna bok är inte den jag skrivit utan endast är med i. Min bok kommer ut inom en månad! Vill uppmärksamma detta så att det inte blir några missförstånd!



Therese Albrechtson

2009-08-27 @ 10:28:08
URL: http://theresealbrechtson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0