Treutiger och Lega bland allt fix=)

Idag va det en liten fixardag efter lite mediauppdrag, förutom en väldigt trevlig lunch med Harald Treutiger på Avalon i GBG. Vi tjötade å tjötade, pratade en del kring vägval i karriären. Intressant hur man gör en del val och varför man gör dem!

På eftermiddagen tog jag en fika för att diskutera några saker med David Lega på Incontro, så mysigt att kunna sitta ute i solen och ta en fika samtidigt som man jobbar såklart=). Underbart!
Sen måste jag ju bara tipsa om David´s föreläsning på engelska Tedx. Så grym...som vanligt=) Klicka här!

IHM drar snart igång för min del igen! Läs gärna min blogg här... I fortsättningen kommer det att vara på tisdagar istället för torsdagar.

Imorgon e det Sthlm igen=)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0