Goa göteborgare på Öhrlings!

Först va jag i TV & radio-huset för radiointervju, läs här och lyssna här om ni vill!
Med den underbara radiojournalisten Hasse Andersson som hela min uppväxt dömt mig när vi spelade Handboll.

Sen va det föreläsning!
Nu va det hemmaplan som gällde. Revisionsfirman Öhrlings 80-tals-nätverk med mängder av människor i min egen ålder. Det va jätteroligt, jag är fascinerad av hur många duktiga 80-talister det finns och ändå får vi så mycket skit att vi är lata, trötta och inte vill ngt i livet.


Självklart va det full fart när Tessan sprang runt.


Sen va det mingel mat och tjöta med dessa goa göteborgare!

Nu har jag anlänt till hotellet i Sollefteå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0