P1 Direkt!

Lyckades vara hyfsad (och då mena jag bara hyfsad tyvärr) pigg ändå idag med möte och radiointervju...

Det var direktsändning från nystartskontoret i Angered som jag tillsammans med Maud Olofsson invigde för några veckor sedan.

Idag skulle vi alltså debattera nyföretagande...och varför Sverige ligger så lågt jämfört med alla andra länder samt varför Göteborg ligger sämst till i ökning om man jämför med Sthlm och Malmö. Here we go!

Här med arbetsförmedlaren Marie Lövgren, reporter Madeleine Blidberg, Michael Samuelsson, forskare KTH och Jan Carlson från Business Region Göteborg.

Jag kommer in efter 24 min om ni vill höra.

Imorgon skall jag åka till landet över dan. Hoppas solen lyser över Lysekil imorgon å att väderguden ser mina knutna tummar=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0