Besöka gamla rötter...

Tillbaka till gamla rötter... Idag skulle jag ta en lunch med mina gamla lärare på Porthälla Gymnasium, Lars och Claes. Träffade även en del av mina andra lärare. Så kul...!!!

De hade gjort om hur mycket som helst sedan gamla jag gick där=) roligt att se!

Bra att de inte har glömt mig. Tur Lars påminner dem genom tidningsartiklar i kopieringsrummet=)
Här e jag tillsammans med min f d käre UF-lärare Lars.

Dessutom var jag på kundmöte i smyckesbutiken MAIN på Drottninggatan. Jättekul, de hade sålt slut nästan allt så det var ganska utplockat. Det enda som inte var slutsålt var detta. Då var det bara att fylla på!


Imorgon är det föreläsning....på min superengelska... som gäller!

Kommentarer
Postat av: Per

skolan ser mycket bättre och fräschaer ut än är vi gick där ^^ man blir lite avundsjuk på ungdomen :P

2009-06-07 @ 02:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0