Jag, Kungen, Volvo Ocean Race å massa underbara människor!

Då var de stora dagarna här...på Marstrand! Det var dags för invigning av Volvo Ocean Race och Svenskt ekonomiskt forum. Jag skulle då inviga entreprenörsdelen med en föreläsning och lite kloka ord i tal. Maria på MIKU hängde med mig dit, jättetrevligt med sällskap.

Här är jag och kungen för er som inte vet det=)


...här säger jag några väl valda ord med en invigning av entreprenörsdelen...Släpper loss kan man säga=)


och så var det dags för Hans Majestät konungen att säga några väl valda ord...


Det var även mingel diskussioner med en del andra härliga människor och profiler;

Här är jag med Kjell Nordström (författare av Funky Business m.m.) och nu rankad som den 7e mest eftertraktade föreläsaren i världen. Coolt värre!


Jag och SAS-Janne, f d VD för SAS. Så underbar och lika glad som vanligt...!


...och här med Gunilla von Platen från TV-programmet Draknästet tillsammans med hennes vän.
Även hon jättego och sprudlande glad och optimistisk.


och här tillsammans med Sveriges f d utrikeskorrespondent Britt-Marie Matsson, så positiv, rak och uppmuntrande, och Veronica från VH assistans som svårt handikappad startade upp och idag har 700st anställda.

Inte konstigt att man har fullt med energi hela dagarna när man träffar så många underbara, inspirerande och fascinerande människor... Tyvärr missade jag och Maria få ett kort ihop då vi skulle ta det när det var dags för hemfärd men regnet stod som spön i backen... Stackars arrangörerna till evntet...tyvärr blir det inte samma sak med ösregn!

Jag berättar lite mer imorgon i mitt möte med Kungen och reflektioner från eventet.


Kommentarer
Postat av: Ansi

Älskade lilla ÄNGEL du är ju helt grym!!

Eller får ja kalla dig lilla?! Du är ju trots allt nästan 2 månader äldre än mig! =)

Puss

2009-06-11 @ 07:23:00
Postat av: Mimmi Engström

FAN va häftigt. JAG är avundsjuk...haha nä det är riktigt roligt. Inte konstigt att du är så glad och positiv när du träffar människor som är sånna.

2009-06-11 @ 08:50:35
Postat av: Peter

jag såg dej och hörde dej,du inspirerade säker många unga att kan hon kan väl jag, En sådan som du behövs på ställen där utanförskapet är stort och där många unga känner en uppgivenhet. Jag hoppas att du har ork och lust att inspirera denna grupp, oss andra har du redan inspirerat.

2009-06-11 @ 09:57:30
URL: http://www.therecycler.se
Postat av: Britt-Marie Mattson

Du var fantastisk! Jättebra föreläsning!

2009-06-11 @ 11:44:15
Postat av: Pontus Nilsén

GRRRRRRRRRRRYYYYYYYYYYYYYMMMMMMMMMMMMTTTTTTTTTT!

2009-06-11 @ 11:56:48
Postat av: Marianne Eén

Vilken utveckling du haft! Lycka till i framtiden!

2009-06-11 @ 15:32:01
Postat av: Sylvia O Connor

Kul!

2009-06-11 @ 15:36:40
Postat av: Maria på MIKU

Heja heja vännen :-)

Ja, det var verkligen energifyllda härliga dygn på Marstrand! Nu ligger ju båtarna inne. Tyvärr regnar det igen, solen sken en stund här iaf.

Har du torkat än?;-)

Kramar Maria

2009-06-11 @ 20:14:58
URL: http://kommunikationutveckling.blogspot.com
Postat av: Magnus Hall

Nu har kungen någonting att vara riktigt mallig över!

2009-06-11 @ 22:57:36
Postat av: Stefan Friberg

Imponerad! :-) ,så duktig!

2009-06-13 @ 00:13:22
Postat av: Mikael

Hej jag såg i en artikel att du hävdar att du blivit drogad på krogen som 18 åring.Det är lite intressant för jag läste en intervju med Polisen för ett tag sen och dom sa att många som påstår sig ha blivit drogade på krogen har helt enkelt druckit alldeles för mycket ;-) Det finns inte ett spår av några andra droger för det mesta. En liten kvinnokropp som får ta emot vin,drinkar,öl,shots,bubbel mm mm blir som drogad!!!! Många kvinnor ska ju dricka lika mycket OCH MER än MÄN och kvinnor tål ju inte alkohol i lika hög grad som oss män!!! Alkohol är ju som bekant en DROG som är väldigt vanlig........;o)

2009-09-06 @ 15:58:21
Postat av: Angelica Eriksson

Tack för en trevlig och jätte inspirerande kväll på Karlskoga Wärdshus. Känner igen mig i mycket själv startade jag mitt företag vid 20 årsålder mnu är jag 23 och är långt i från klar.Jag känner mig riktigt sugen att gå till jobbet imorgon och köra på med ett självförtroende i topp...!! Tusen tack. Angelica på Knopp florist.

2009-10-14 @ 23:02:26
URL: http://knoppflorist.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0