Platini och Göran!

Invigning av fotbolls-VM på Ullevi med middag och härligt sällskap...gick jag och David på.

Den enda bruden och handkappade på hela middagen=) men goa e vi=)

Här sitter vi tillsammans med Göteborg höjade Frank Andersson, Tomas som är VD på GotEvent och inte mindre är min farsa OCH PLATINI (Uefas president).





Självklart hade Tessan ingen aning vem det va men med Davids allmänbildande och nickande hjärna så fick jag snart veta=) En av världens bästa fotbollsspelare för ett tag sedan och nu UEFAs president.


Innan  midsommarhelgen skulle firas så åt jag en bit mat med min musiklärare från högstadiet. Han sa ngt i stil med;
"Kan vara en av de mest ambitiösa och viljestarka elever jag haft som alltid ville bli bättre men ändå så dålig. Jag minns när vi kreativt skulle göra egna musikinstrument och du gjorde en jätteavancerad trombon som du så stolt hade uppvisning med. Då gick det bättre..."

Han e go Göran, alltid positiv, rak och ärlig med en glimt i ögat...


Trevlig midsommar på er alla...nu tar jag inte skriva på ett tag här...alla behöver vi lite ledigt, eller hur?

Jag skriver i början på juli igen.... Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Christine

Vill inte att du tar en paus. var skall jag nu få min dagliga inspiration ifrån?



En undrande Christine

2009-06-21 @ 00:35:35
Postat av: Kalle

När kommer du tillbaka?



Blir besviken varje gång jag går in och det inte står något nytt!



Kalle

2009-06-30 @ 23:38:57
Postat av: Freddan

du e då överallt. vem i världen har du inte träffat? påven kanske hahahaha

2009-07-15 @ 00:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0