Från Exotiska Bukarest till metropolen Västerås

Då begav man sig vidare på sin tripp...Till Västerås!

Innan det var dags att hålla föreläsning besökte jag min gammelmormor. Tyvärr har jag ju sett henne piggare men härligt att få träffa sin gammelmormor igen ialla fall. Blir inte så ofta när hon bor i Västerås.

Därefter var det i alla fall dags att hålla föreläsning för de 50 anställda på Office IT Partner som skulle följas upp av en personalfest så de fick ta en öl till mitt föredrag + att de var placerade i den största soffan jag någonsin sett. Annorlunda var också att jag som föreläsare inte fick vatten utan vitt vin som dricka till föreläsningen. =) Det gick inte bara bra -  det var dessutom jäkligt roligt och ett underbart lättsamt och glatt gäng.

Här skall vi strax köra igång!

Därefter var det superbråttom för att hinna med prisutdelningen till Årets Superentreprenör....  Berättar mer sen...

Kommentarer
Postat av: kalle

Inte fel att vara 23 år och ha gammelmormor vid liv;) inte många som har,



kalle

2009-05-17 @ 21:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0