Kvinnornas vecka...!

Igår var det föreläsning med alla starta-eget organistioner i Götet för 70 kvinnor.


Det var lite blygare stämning än vad jag är van vid men skall bli så spännande att se, hoppas nu de tar tag i att starta eget. Grattis Sverige då har ni 70 nya bolag i så fall.

Men tåget tuffade vidare till Stockholm för drygt 900 kvinnor och imorgon är det ytterligare 600 kvinnor på Lorensbergsteatern i Göteborg så då är det bara att ta sig tillbaka igen. Coolt värre! Konferens Kvinnor i tiden!


Här sitter vi i Green room före vi skall upp på scen...komikerna å jag!
Mia & Klara, Peter Apelgren och frugan Anna Mannheimer...

Dessutom invigning med Maudan (Maud Olofsson för er som inte är lika tajta med henne som jag=)), skolans obligatoriska Business Runner m.m.

Kommentarer
Postat av: Kristina Palm

Det var fantastist bra. Vilken show du bjöd på! Du är inte bara en förebild för unga utan för alla.



Lycka till!



2009-05-27 @ 17:38:20
Postat av: Carro

Hejsan Therese!

Jag blev verkligen impad av dig igår på eventet kvinnor i tiden! Jag var väl en bland de yngre i publiken med mina 25 år och det kändes skönt att någon från vår generation kom och tog över scen och gav inspiration! Lycka till med alla dina upptåg!

Nu är det dax för mig att starta upp mina drömmar!



Hälsningar

Caroline

2009-05-27 @ 19:58:13
URL: http://thevolup.blogg.se/
Postat av: Ola S Persson

Hej Therese!



Lyckades bara av en händelse logga in på din blogg.

Det är himla kul att läsa om dig! (-:

Hör gärna av dig vid tillfälle så får vi träffas!

2009-05-28 @ 10:37:18
Postat av: Anonym

Du är verkligen GRYM. VILKEN ENERGI DU GER!



Jag blev totalt lyrsik efter ditt framträdande.

2009-05-28 @ 16:13:00
Postat av: Tobbe

Du är bäst :)

2009-06-03 @ 18:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0