...Maud Olofsson...föreläsning m.m.

Här kommer fortsättning på mina äventyr dessa dagar....

Invigning och möte med Maud Olofsson!


Innan invigningen var det som sagt möte med Maud kring Nystartskontoren. Hon är för underbar...alltid lika go å glad! Vilken energi hon har och ger!

Lite roligt var även att samtidigt som jag hade möte emd Maud så hade min käre vän David möte med minstern Maria Larsson. Bra att åsiktsmaskinerna får påverka lite=)

Kvinnor i tidens andra dag var i Götet...600 kvinnor hade samlats i Lorensbergsteatern å självklart fick de köra Våga Vårda Vinn med sektledaren här med=)


Dessutom var det prisutdelning My Mission  där inte jag var artist utan Tommy Nilsson och immitationer av Göran Persson, Beck m.m. Härligt värre!


Kommentarer
Postat av: Anonym

sååå tacksamt rolig och underhållande! tack för underhållningen!

2009-05-28 @ 20:23:48
Postat av: Anonym

Du är Superhärlig! Fortsätt med det!

2009-05-28 @ 20:38:10
Postat av: Helén

Jag ville bara skriva några rader för att tala om hur trevligt jag tyckte det var att lyssna på din föreläsning på uppföljningsmötet för blivande kvinnliga företagare på "the BrewHouse" i måndags och få ta del av alla dina erfarenheter och äventyr. Så full av inspiration, idéer och positiv framåtanda! Jag måste säga att jag blev djupt imponerad av din person!

2009-05-29 @ 15:22:12
Postat av: Carina

Tack för idag en fantastisk dag! Ni alla var riktigt tankvärda och inspirerande.



Carina

2009-05-29 @ 17:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0