Paneldebatt - kontakter som betyg?



Under mässan var det även paneldebatt för åhörare inom näringslivet och 150 lärare där Sveriges Mr Google, årets föreläsare Theo Härén, Svenskt näringslivs ordförande Signhild Hansen, jag och Nick från S.T.A.T medverkade.

Härlig och bra debatt med framtidsfrågor, kreativitet, och entreprenörskap i fokus. Sofia från Berghs va moderator på ett ypperligt sätt. Dessutom stack jag ut hakan och sa att kontakter och misslyckanden borde vara en del av betygen, likväl som Bild är det. Det är ju dom grejerna man kommer framåt och får jobba på idag.

Därefter åt jag en inspirerande lunch med Ulf Spendrups och Teo Härén. Härliga, goa gubbar!

Bara genom att prata med dem i några minuter känns det som min hjärna höjt både inspirationsdosen och kunskapsmässiga delen.=) Jäkligt gött=)

Sen avgjordes mässan, Just for Case stod som vinnare när dagen var avgjord, tyvärr kunde jag inte vara med på den fantastiska galamiddagen då jag var tvungen att ta mig till falkenberg för att hålla föreläsning...vilket också är jättekul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0