SM i Ung företagsamhet!

Nu kommer jag kanske låta som att jag är 50 år och gravid men det är så mäktigt och kul att se alla dessa, flera hundra driftiga elever som har så många coola annorlunda idéer. Här är det invigning av mässan och SM i UF.



Den invigdes av Ung företagsamhets VD & Ordförande samt skolministern Jan Björklund själv!


Därefter har vi nu i två heldagar suttit och gått igenom alla 41 bidrag som skulle göra upp om titeln "Bästa företag". Gode gud vilket jobb...men jättekul!


Va jobbigt det var att träffa alla dom som inte hade gått vidare sen. De var å ledsna och besvikna! Fick så ont i magen men tävling är ju tävling och kriterier är kriterier. Bara för att man inte vinner här så säger inte det att man inte kan komma riktigt långt ändå. Kör hårt!

Wall of fame e ju inte fel att sitta uppe på i entrén till Älvsjömässan=)


Nä nu skall jag nana...Upp tidigt imorgon!

Kommentarer
Postat av: David Lega

50 år och gravid??????

Hur dåå????????



(kram)

2009-05-20 @ 17:46:19
URL: http://davidlega.wordpress.com/
Postat av: Mia

Klart du skall vara "Wallen".



Håller med David. Vilka är gravida i den åldern?



Mia

2009-05-20 @ 17:55:36
Postat av: Jonas

Hello glader :) Var kul att träffa dig häromdagen. En vild fläkt som made my day... hoppas allt gick bra på Älvsjömässan och du hittade dit. Själv åkte jag vilse och slutade med att jag fick ringa efter hjälp :D



Kramar

Jonas

2009-05-20 @ 18:00:21
Postat av: Viorelia

how are you? pleaseeee put some pics on the wall....maybe from Antreprenor event:) kiss

2009-05-20 @ 18:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0