Solvalla med Ara, Travkungen och Odd molly

Då va man i huvudstaden igen och på Solvalla inför Elitloppet i helgen. I debatten va Travkungen Ludde, jag, moderator Peter Häggström från Sportcore, Per Holknekt (grundare av Odd molly) och Ara Abrahamian. Ämnet var "Viljan att vinna" där punkter som vision, mål och handling skulle knyta an det.


Det blev mycket snack om ovan och Jantelagen blev ett hett samtalsämne. Denna svenska Jantelag. Fruktansvärt! Per berättade att han snart är uppe i 1000 dödshot, Travkungen Ludde också en del så han inte har en mailadress idag ens...även Ara har mött på den svenska avundsjukan...tyvärr även jag!


Jag och Ara! - måste berömma honom. Vilken sympatisk och härlig människa! Brottas, driver flera bolag -  tagit sig fram genom krig och jordbävningar. Det är bara att säga Grattis, tänk om fler hade varit sådana!


Travkungen Ludde tillsammans med arrnagören Sara tog mig på en rundvandring på Stallbacken. Verkligen kul att se och höra kring hur stort detta är. Bara denna helg dras 600 miljoner in till näringslivet. Det är otroligt mycket pengar i omlopp i Travvärlden. Idag skall Ludde köra några lopp så då skall jag heja!

Kommentarer
Postat av: Sophia

Kul att träffa dig i fredags på Solvalla. Mycket insprierande.

2009-06-01 @ 23:30:44
Postat av: Johanna

Jag blev djupt berörd av dina ord. Det var verkligen roligt, intressant och tagande.



Go for it!

2009-06-02 @ 09:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0