2 stora organisationer tog emot mig med öppna armar!

Först Svenskt näringsliv och dess försäkringsorganisation i Stockholm!

Kände mig som hemma direkt, moderator Mi Ridell och Susanna Östberg från Svenskt näringsliv va så goa och lättsamma. Det kändes som vi hade känt varandra länge=)

Mi Ridell och jag=)


och här är jag och Susanna!=)

Det var verkligen jättemysigt, det var sån julstämning i lokalen.

Sen var det Skara som stod på tur med Västra Götalandsregionen som arrangör. Det var 60 stycken kommunanställda med fokus på "Den företagsamma förvaltningen". Thomas Forslin är riktigt duktig, förutom detta projekt så har han drivit en del arrangemang som jag varit med på tidigare så som "Den entröprienella skolan".

Dessutom var det Release för min bok igår. Berättar mer imorgon om det!


Kommentarer
Postat av: Susanna

Det var lätt att ta emot dig med öppna armar när man är så fin som du! Ett jättestot tack för att vi fick ha dig med , du var mycket uppskattad!! Stor kram och jag hoppas innerligt att våra vägar korsar igen!

2009-11-28 @ 15:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0