BOKRELEASE - VÅGA VÅRDA VINN!!!


Boken som ni aldrig får glömma och som kan bli ÅRETS JULKLAPP=)


Jan Carlson och Alexander från Nystartskontoret stod coh tog emot det 60-tal gäster som anlände.

Sen var det dags att säga några väl valda ord av mig, samt David (fast från videolänk från Sydafrika)...

... och den fantastiske entreprenören Göran Grell. Mångsysslare till tusen!
Jag är oerhört tacksam och glad för det!!!

Med lite prat och utdelning av mitt och Davids "Årets förebild" till Joakim Norling som under 30 år jobbat med ungdomar dagarna i ända, under dagar och kvällar, under jul som sommarlov har han 100% engagemang. Tillsammans med sin bror har han startat Alba Camp.

Dessutom var det mat, vin, öl med underbara människor och fantastisk musik. Lagom av allt, drygt 60 personer så jag hann prata med de flesta ordentligt m.m.. Jag är jättenöjd! Tack för alla fina blommor och presenter!

Tyvärr så togs inte så mycket kort med min kamera men jag hoppas kunna få allas andra kort så jag kan visa lite mer.

Ja Nu har jag haft min första Bokrelease=)

Innan dess var det fotografering och intervjuer med, här tillsammans med Svenska Dagbladets Bobbo Lauhage!

...och här med fotograf Cecilia!


Dessutom så ville jag tacka de 4 som varit mest inblandade i boken dagen innan med en middag på Wasa allé.
Min kollega Jenny, formgivare Jörgen, projektledare och redaktör Karin, författare Maria och jag! Jättemysigt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0