Från Lysekil till Storuman!

Avslutade förra veckan med en föreläsning på Hotell Vann i Lysekil för det kvinnliga nätverket Women in Business. 60-tal kvinnliga entreprenörer från Sverige, Norge och Danmark!

Mitt tema var att prata om Intressenter och Marknader utifrån mina erfarenheter.

Verkligen goa tjejer och kvinnor. Och norskor, gu va positiva och härliga de är, jag vet inte om det är att alla norskor är så eller om det är språket som gör det. Det blev mest att jag pratade med dem men även ett par danskar och någon svensk efteråt.

Nu skall jag till Storuman för att hålla föreläsning imorgon bitti!

Kommentarer
Postat av: Viktor Nord

Norskorna är mycket trevliga! Så gott som hela Norge är faktiskt oerhört trevliga. Alltså ett trevligt land. Ha en trevlig kväll!

2009-11-23 @ 22:40:12
URL: http://viktornord.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0