Malmö´s underbara kvinnor vägde upp väderkaoset!

Jag orkade helt enkelt inte skriva igår. Jag och min kollega Lina bilade till Malmö vid 7 på morgonen vilket gick jättebra men när vi skulle åka hem var det en fruktansvärd storm och ösregn som ni kanske sett på alla nyhetssändningar. 8 ambulanser swischa förbi oss så efter två timmar från malmö till Landskrona satte vi oss där för att fika istället. Det tog ganska många timmar att komma hem och inget kan man göra åt det, Vädret alltså!


Föreläsningen i Malmö för Kvinnliga nätverket Göran gick jättebra. Vilka fantastiska kvinnor! Jag blir och blev helt rörd över deras positivitet och glädje. FANTASTISKT!!! Mer av detta!


Jag tror inte jag fått så många goa kramar och kommentarer. Underbart!

Sen var det utställning och full fart med försäljning, här sitter de dock och lyssnar på talaren efter mig, Amelia Adamo medan jag hämtar mig efter föreläsningen.


Roligt att alla gillade boken, alla smycken men enormt mycket Datorväskorna. Roligt att det var sånt sug efter dem!

Idag var jag i Lysekil men berättar mer om det imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0