Trosa

Trevligt, satt bredvid Jan Bylund redan på tåget upp så den tågresan gick snabbare än vanligt.
Vi skulle båda av i Södertälje för föreläsning i Trosa. Han som moderator och stå-upp-komiker och jag som föreläsare.

Ja jag vet att han är 10 ggr brunare än mig men han har faktiskt varit en vecka i Qatar och kom hem i natt.=)


Härligt full fart som vanligt! Trosa vill jag åka tillbaka till, så mysig liten stad... Får bli ett projekt till sommaren!


VECKANS TRE GULD-V:n!

Tänkte börja att dela ut 3 Guldstjärnor varje vecka till något bra initiativ, något kul, någon bra person m.m. Men istället för stjärnor så delar jag ut V:n för Våga Vårda Vinn.

1. Michael Wickelgren som nu i lågkonjunkturen drar igång en talarförmedling, Talarkompaniet. När andra pratar om att denna bransch är tuff så går det som smör i solsken för honom=).

2. Min vän Malin Bergren som också dragit igång en firma som mäklare fast att hon företräder Köparen. Grymt! Titta gärna in på Nextplace.

3. Mig själv=) haha! som börjat dela ut Guld-V:n. Jag vill göra det för att lyfta och berömma andra.


Kommentarer
Postat av: Viktor Nord

Haha. Jag gillar att du delar ut utmärkelser till dig själv! Släng den svenska mentaliteten och ta fram lite Amerikansk. Helt rätt! Våga vara vinnare! (Dina tre V:n, lite modifierade)

2009-11-03 @ 00:12:24
URL: http://viktornord.com
Postat av: Janne Rockström

Hej och STORT tack för din inspirerande föreläsning i Trosa! Jag är full av beundran för dig och du ska veta att jag fick en kick av vad du sa, då jag precis håller på att starta företag... Devisen - våga, vårda, vinn tar jag till mig!

Men du, var försiktig! Tänkte på din sjukdomstid... jag tror inte Sverige och världen har råd att förlora dig! Sköt om dig, så kanske vi ses i något företagssammanhang framöver! /Janne

2009-11-03 @ 08:51:45
URL: http://www.carddesign.se
Postat av: Anna

Tycker det är en bra idé med dina guldstjärnor :) Kommer se fram emot att läsa dem varje vecka. Det är inspirerande.

Kram!

2009-11-04 @ 08:15:27
URL: http://www.annasmyckeform.se
Postat av: Sofia Bengtsson

Vad rolig du är Therese! Alltid skoj att kika i din blogg! Kram Sofia

2009-11-09 @ 09:59:30
URL: http://www.futurizing.mynuskin.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0