Årets Affärsnätverkare 2009!

Då  var det dags för prisutdelning efter tågresan från Karlskoga, Starta eget-mässan och den extrainsatta föreläsningen på mässan.


Jag, finaslisten=), tillsammans med min vän som knep första platsen, David Lega. Jättegrattis, David! Det är han värd till 700%.


Jag tillsammans med superhärliga livscoachen Mia Törnblom. Vilken underbar energi och glädje hon har!


Å här med VD och grundaren av Elite-hotellet Bicky. Vilken grym man! Kom hit från Indien till Sverige, övertalade banken på ett lån med 16,5 miljoner och drog igång. Coolt!


Å här e VD och grundaren av PR-byrån Ullman tillsammans med Olle som e VD För Busines Region Stockholm.

Massa fler underbara, fantastiska människor!!! Snacka om nätverkande på hög nivå=)

Nu sitter jag på Arlanda och väntar in planet till Barcelona, nu skall jag ner dit tills på söndag för att på söndag kväll åka på Promotionbåten med drygt 2000 företagare från Örebro Län.

Ha en underbar helg!

Kommentarer
Postat av: Viktor Nord

Det såg ut att vara ett riktigt bra mingel. Kul att David vann priset. Ha en riktigt Go helg och lycka till vidare!

2009-10-16 @ 09:07:14
URL: http://Viktornord.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0