Fixartessan!

Fixarfixardag... Dessutom började dagen med att träffa min revisor Bengt, hans kollega Anna och Annica som sköter min ekonomi...

Ja det gäller ju att ha lite ordning och reda också. Vi skall skicka in årsredovisningen nu. Tycker det e så tråkigt med dessa papper så det är tur att jag har andra som gör det. =)


Sen blev det lunch med min revisor Bengt och Mikael som är VD för Brew House på fiskekrogen i Götet.

Nu skall jag sova för imorgon skall jag till Stockholm för att ställa ut på Eget företagar mässan i Älvsjö tillsammans med Gustaf me boken mindyourownbusiness.

Mässan är tis-torsdag men jag skall även under tiden åka till Karlskoga för föreläsning, prisutdelning för Årets Affärsnätverkare, förhoppningsvis kanske få in Barcelona och sen till Örebro. Livet är fullt som vanligt=)

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Hej.

Vad roligt att du ska föreläsa på båten på måndag. Hoppas att jag får tillfälle att lyssna på dig!

2009-10-16 @ 13:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0