Go go Helsingborg!!!

Helsingborgs näringslivsdag med fullsatt stadsteater, drygt 600 personer. Riktigt kul och kanonarrangemang med många intressanta talare.

Först upp var Ljubo från Draknästet, därefter grundaren av Oriflame och sen Ikeas VD Jeanette Söderberg.


Här e Jeanette intervjuad av den erfarne och duktige moderatorn Jan Wifstrand. Han är insatt, engagerad och rapp, guldstjärna i kanten där!

Jan har jag ju träffat Jan flera gånger förut men det var första gången jag träffade Jeanette. Vilken helt underbar tjej, så ödmjuk, lättsam, gullig, trevlig...ja allt=). Hon blev utsedd till Sveriges ledare 2008. Coolt! Ja verkligen 10 poäng av 10 möjliga till henne.


Sen var det min tur att bli grillad av herr Wifstrand. Nä då han va så snäll så=)

och sen hade jag även en föreläsning...för massa underbara människor...


...å här e en del av dem när det e dags för min "körsång"=)

...så härligt att se så många på plats!

Jag känner att jag ligger en dag efter denna veckan men berättar om Växjö imorgon där jag varit idag!

Å tack så mycket för alla goa ord å kommentarer kring mitt ambassadörskap.

Kommentarer
Postat av: Anne Andersson

En fantastisk föreläsning igår på Näringslivsdagarna i helsingborg. Du inspirerade mig i mitt företagsköp av ett litet Förlag, Via Media

2009-10-09 @ 00:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0