IHM

Va på IHM igår, roligt, kul och inspirerande som vanligt! men en uppgift skulle läraren dissa mig och två till för att se reaktionerna. Jag fick Damp och började göra flygplan i olika storlekar. Läs gärna mer om det på IHM-bloggen!



Idag så har jag haft en fixar och mötesdag. Jag var på möte med Jan Carlson på BRG för möte kring Releasefesten av boken och här tar jag en lunch tillsammans med en av mina bollplank och rådgivare som har varit med längst vid min sida, underbara och extremt duktige Bengt Klintman. Har berättat mer om det i min bok som ni kan beställa HÄR om ni inte gjort det=)


Imorgon väntar lite ytterligare möten och grejer! Härligt med lite återhämtning och komma ikapp i sin mailbox.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0