Invigning

Pompa och ståt!

Morgonen började med invigning av Nystartskontoret på Kungstorget i Göteborg.
Jag och David gick dit tillsammans!


Jag tillsammans med eventets medarbetare skulle ha möte med Jöran Hägglund, vår statssekreterare.
Jöran med J! =) Här nedan är jag och Jöran efter mötet!

Det var mycket diskussioner kring Nyföretagskontorets betydelse och ros med det.

Magnus Rosén, Göran Johansson och Jöran Hägglund stod för invigningscermonin och talen. Varken jag eller David öppnade käften=)


Här e en liten gruppbild på personalstaben, mig och David. Goa å glada=)
Måste ge beröm till Jan Carlson som roddar det mesta, driven til tusen och är den ansvarige för GBGs två kontor.

Därefter var det intervju och foto med Göteborgs-Posten inför måndagen. Då skall jag träffa Kronprinsessan av en rolig anledning som de gjorde reportage om.

Här tog jag, fotograf Anders och journalist Maria en kopp kaffe på Eva´s paley. Var så fantastiskt kul att höra Maria´s ord om boken, hon gillade den skarpt med enormt mycket kloka ord, synpunkter och inspirerande. Det var roligt att höra. Dessutom berömde hon min medförfattare Maria Otterling för att ha fångat mitt språk väldigt väl. Glad och stolt jag blir=)

Det var verkligen en trevlig fika!
Natti natti


Kommentarer
Postat av: Maria Otterling

Kul med beröm för boken!

kram

maria

2009-10-02 @ 07:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0