Laddar inför veckan...och imorgon!

Åkte till Stockholm nu ikväll. Imorgon blir nämligen en tuff dag. Föreläsning för journalister och EU-kommissionen på fm, sen till Götet för föreläsning med Rektorsakademin och sen tillbaka till Stockholm på Galamiddag i Stadshuset... Hoppas nu alla taxi, tåg och flyg går enligt schemat annars kan det bli en mycket rörig och stressig dag.

På kvällen skall jag träffa Kronprinsessan Victoria, Maud Olofsson och lite andra goa människor=) Då utses jag till...

P.S För er göteborgare! Glöm inte läsa Göteborgs-Posten imorgon!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Men det är ju inte kolokt vad grejer du är med om -och GÖR! Jag är helt imponerad och jag tycker du är görduktig:) - Vilken framfart! "Kvinnor kan" - det myntade uttrycket strår du verkligen upp för. Lycka till!

2009-10-08 @ 08:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0