Bokmässan

Då var det bokmässan som gällde med 100 000 andra=)

Vi ställde ut med Gustaf från nyttforetag.com och hans nylanserade bok Mindyourownbusiness. 4 heldagar! Jag har inte varit me hela tiden, har varit tvungen att vila lite också och få lite återhämtning. Men de andra har skött sig kanon=)

Montern i sitt uppbyggnadsskede med min vän och kollega Lina samt Gustaf.


Här e jag med min vän Nina Jansdotter som både är författare och föreläsare. NU lanseras hennes bok "Ta makten över tiden".

Nu e det sista dagen så har ni inget för er och är i Götet så kan ni knö er in=) Jag drar mig dit till em så då kanske vi ses.


Kommentarer
Postat av: Gunilla

Nu har jag läst den och vill bara gratulera dig till en väldigt bra inspirationsbok för många entreprenörer! Så mitt i prick med ett tydligt och enkelt budskap! tycker jag! Jag gillar den skarpt!



TACK!

2009-09-27 @ 10:06:50
Postat av: katarina

hej !!

fantastiskt!! jag tror på dig- och du är en härlig inspiration! tack för din kommentar på min sida!! :)

2009-09-27 @ 22:04:34
URL: http://lakattis.blogspot.com
Postat av: Daniel

Hej, hoppas det gick bra på bokmässan!!!

2009-09-28 @ 00:35:15
URL: http://www.natekonomen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0