Go go - Kungsbacka!

Ja efter en mycket kul och lärorik dag på IHM med mycket tankar kring gruppdynamik och processer så bar det av till Kungsbacka för att inspirera Kungsbackaborna till att starta eget.

Ja ni ser ju hur glad och laddad man kan se ut inför en föreläsning=)

Jäkligt kul, nästan fullt och mycket fler folk än vad som brukar vara på dessa träffar fick jag höra så de va la roligt. det var bara företagsamt av dem alla att ta sig ut i detta störtstörtregn till biosalongen kajutan eller skatan eller va det nu hette där vi samlades.

Trevligt va det iaf! Här e jag tillsammans med Kungsbackas näringslivschef Michael Fransson.


Förutom att jag höll en inledande föreläsning var det de olika organisationerna, bl a Jan Carlson Från BRG, Skatteverket, Arbetsförmedlingen osv som pratade.


Jag i allvarlig action!

Något sjukt är att när jag var 19 år och ville få starta eget bidrag hos arbetsförmedlingen var man tvungen att vara 20 och nu fick jag reda på att nu måste man vara 25 och nu e jag 24. Jag ligger ett år fel hela tiden(även om jag inte behöver det just nu). Snart ändrar de väl till 30 år=)!


Konstigt när vi har så stor ungdomsarbetslöshet?! Pucko-regel! Kanske skall bli politiker iaf=)!


Imorgon e det IHM, fotografering Expressen å lite annat smått å gott=)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var en fantastisk föreläsning!



Vilken energi!



Nu har jag skickat in handlingar till att starat min redovisningsfirma!



Tack!

2009-09-05 @ 19:31:15
Postat av: Jennie

Therese, din föreläsning var exemplarisk.



Fantastiskt inspirerande!



Alla skulle behöva en dos av din energi.



Mvh

Jennie

2009-09-06 @ 18:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0