Malmö - Lund - Kalmar

Först bar det av till Malmö för...
Ung företagsamhet
1000 helt underbara ungdomar fyllde Stadionmässan i Malmö. Spontana, framår inte rädda för att ge beröm, skratta, dela med sig av superlativen. Underbart! Grymt att de får möjlighet att göra Ung företagsamhet-projektet detta år.

och sen får man applådera när man har varit duktig...=)


...och sen var det Lund och...
EU-konferensen Innovation in Mind
Här höjdes åldersgränsen något=) Det var proffesorer, forskare, företagare från alla möjliga länder. Fascinerande! Jag skulle vara med i en debattpanel där Sydsvenskans Thomas Frostberg var moderator....på engelska men det kändes bra ändå även om jag brukar bli lite nervöst när jag inte får använda min spontana svenska.


Tog en löpning till direktsändningen i SR P1 i programmet Studio Ett där det var en halvtimmas debattpanel rikssänt. Lyssna gärna här!

Här e jag med reportrarna Odd och Anna samt prfessorn Curtis Carlson från USA.
...och sen bar tåget mig vidare till Kalmar...Det enda lite roliga på den resan var väl att jag satt bredvid Peter Eriksson, Miljöpartiets språkrör. Annars var det mest vila och äta som gällde.

Natti!



Kommentarer
Postat av: Michelle

Blev verkligen inspirerad av ditt framträdande, Tack!

2009-09-19 @ 22:25:00
Postat av: Elna

Jättekul att se dig på teatern i Ystad förra veckan du var grym...

2009-09-19 @ 22:28:23
Postat av: Ingvor Lindgren

Kul med boken ska naturligtvis läsa den! Jättebra framträdande i TV och du blir bara vackrare och vackrare. Gu vad snygg du va! Man blir så glad när man ser dig. Du strålar hela du!

2009-09-20 @ 13:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0