... Mönsterås...

En söndag inne i Mönsterås där 5000 personer bor brukar nog vara ganska öde - men inte idag=)

Idag var det Eget-företagar-mässa och jag skulle försöka inspirera dem, det var allt ifrån 15-åringar till pensionärer så det var en härlig blandning. Lokalen tog 70 personer så första föreläsningen blev full vilket var tur att vi hade en till inbokad till eftermiddagen.



Härliga människor, två damer kom till första men det var fullt så de åkte hem och så åkte de ner ett par timmar senare och satt där en halvtimma innan och inväntade föreläsningen, en springer fram och kramar om mig och skriker så att det inte undgick någon i publiken. "Du är det bästa jag någonsin träffat och hört". Det är klart att sådant är rörande! Det värmer... oerhört! TACK!

Ja verkligen härliga och positiva smålänningar! Fick även konstruktiv kritik av en "när jag är på föreläsning så vill jag inte behöva tänka, ta bort övningen där vi skall tänka vad vi är bra på". Även sådant är värdefullt!


Nu springer jag vidare - mot Stockholm. Sitter och inväntar det försenade planet på Kalmar flygplats!
7.43 på TV4 imorgon för er som vill titta. Jag som är så morgontrött, hoppas jag vaknar till lite iaf=)


Kommentarer
Postat av: Daniel

Hej, alltid bra med lite feedback både positiv och negativ, lycka till imorgon på tv4.

2009-09-13 @ 21:49:47
URL: http://www.natekonomen.se
Postat av: Maria

Det var enastående. Både igår på föreläsningen och idag i TV-rutan. Du är min nya STORA idol och förebild.

2009-09-14 @ 09:52:48
Postat av: Dick Wåhlin

Det var mycket inspirerande att höra dig i Mönsterås idag.

Du fick sååååååå mycket beröm för din föreläsning

2009-09-14 @ 10:08:29
Postat av: Madde

Jag har varit grymt imponerad av dig ett bra tag så nu måste jag bara skriva och säga att du var superbra idag på TV4 :-)

2009-09-14 @ 14:59:36
URL: http://maddegrundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0