TV4 Nyhetsmorgon!

Så lyckas du som entreprenör
(se klippet genom att klicka på länken ovan)



"Gustaf Oscarson, Therese Albrechtson och Richard Båge om hur man lyckas som företagare" var dagens höjdpunkt i Nyhetsmorgon=) Vi skulle komma med lite kloka ord med fokus på Gustaf´s bok.

Han är fantastiskt duktig och driven. Verkligen kul och inspirerande bok. Det är grymt att det finns så många tips i så många olika områden. Köp den här!



Å snart kommer MIN bok som sagt=) Känns som jag gör hål i huvudet på er me mitt tjöt men det får bli så nu tills den släpps. Pratade med AdLibris idag och de vill ta in boken. Verkligen grymt trevlig, Fredrik som jag pratade med. Kul! Går även att beställa här! Tack alla ni som redan har beställt=)


Ja annars har jag vilat idag...måste få lite återhämtning för i slutet av veckan blir det Lund, Malmö och Kalmar som väntar och för att inte glömma en föreläsning i Göteborg på onsdag.


Kommentarer
Postat av: Magnus

Såg på Nyhetsmorgon, skitkul verkligen! Ska köpa boken! ;)

2009-09-14 @ 22:41:00
Postat av: Anna Nilsson

Kom ihåg det i morse när jag slog på Nyhetsmorgon att du skulle vara med. "Bara jag inte har missat det" tänkte jag. Det hade jag inte. Grymt kul att se dig där :)

2009-09-14 @ 22:42:01
URL: http://www.annasmyckeform.se
Postat av: Fredrik Hagenius

Kan bara hålla med. Jättekul Therese och bra jobbat! :)

2009-09-14 @ 22:48:17
Postat av: Daniel

Hej, såg inslaget imorse, var bra och intressant!

2009-09-14 @ 23:59:53
URL: http://www.natekonomen.se
Postat av: Matilda

härligt o vakna till till dig idag! Du ser väldigt fräsch ut!

Och klok är du!

2009-09-17 @ 21:31:38
Postat av: Per

Härligt snack i soffan!

Det inspirerade till ett blogginlägg.

Postat av: Hanna Lundberg

ville bara att du ska veta att gjortde att riktigt proffsigt intryck i soffan therese!... som alltid,,;*)

2009-09-20 @ 16:19:19
Postat av: Tina

Jätte duktig på nyhetsmorgon Tessan. Gillar det du sa att man kan ta de kakorna man vill.. Bra sagt på ett roligt och fyndigt sätt. Ta hand om dig så hoppas jag vi ses snart igen. Kram kram

2009-09-20 @ 16:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0