Våga vårda vinn!!!!!!!!!!!!!

Först å främst måste jag säga att det är så otroligt kul att det e fler och fler som följer mig på bloggen! Blir så glad=)
Det händer mycket nu=) Massor av föreläsningar, intervjuer, skolan (imorgon börjar IHM) och sist men absolut inte minst, BOKEN! Skall även på prisutdelning nästa vecka till Veckans affärers Supertalang!

Om ni vill förhandbeställa boken NU, innan den kommer ut så får ni 20 % rabatt på boken!!! GRYMT va=) BESTÄLL NU!!!! (Självklart alla ni som redan beställt får också denna rabatt)  Nu kan ni tjäna pengar=), det brukar jag säga när jag handlar på rea eller till billigare pris, vilket inte många håller me mig om men det är deras problem=)

Idag va det lunch med min vän Maria som jobbar på TV4. Vi har spelat handboll ihop och nu sitter vi här några år senare, handbollsinvalider till tusen=) verkligen kul att tjöta lite, prata gamla minnen och va vi gör idag.


Nästa vecka skall jag antagligen vara med i TV4 morgonsoffa. Då får ni hålla utkik men jag säger till om det blir så...

Imorgon börjar som sagt IHM igen och sen på kvällen skall jag hålla föreläsning i Kungsbacka...

Kommentarer
Postat av: Marie

KLART JAG SKALL BESTÄLLA! VILL JU TJÄNA PENGAR;)



TACK FÖR GRYM BLOGG!

2009-09-02 @ 23:31:00
Postat av: Daniel Stålbäck

Hej Therese,

Var inne och skulle förbeställa din bok, men det blev inga 20% rabatt, hur går jag tillväga för att det ska blir rätt. Ha det underbart! Mvh Daniel

2009-09-03 @ 00:50:13
URL: http://www.stalback.net/
Postat av: Therese Albrechtson

Hej Daniel och alla andra!



Jag vill understryka att rabatten dras först när "den köps" så su ser tyvärr inte rabatten förrän när pengarna dras från kontot och du får en bekräftelsemail om ditt köp (då redovisas rabatten).



Tyvärr fungerar betalsystemet så.



Tack så länge och för era beställningar,



Thersee Albrechtson

2009-09-03 @ 08:17:35
Postat av: Anna Nilsson

Hej!

Jättekul att följa din blogg. Hittade till den via Blondinbellas blogg. Har ju vetat vem du är ett bra tag eftersom vi har gått i samma grundskola. Sett dig i Partilles lokaltidning osv. Jag blir så inspirerad av dig måste jag säga. Du är riktigt cool! Ska absolut hålla ögonen öppna efter dig på Nyhetsmorgon. Kolla gärna min hemsida om du vill.

Kram Anna.

2009-09-03 @ 08:40:38
URL: http://www.annasmyckeform.se
Postat av: Madeleine

Hej,

Har precis hittat hit och blev genast fast. Kul med en inspirerande och drivande tjej.

Skulle själv behöva lite positiv energi och peppning för att komma rätt i livet igen:)



Stor kram Madeleine

2009-09-09 @ 21:02:06
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Jonas Emanuelsson

Hej Theres,

Hittade dig via Bernt "Ojohan" Järnepalms blogg. Ska helt klart köpa din bok. Sitter i en sits där jag är "mellan två jobb" men har funderingar på att köra min firma som massör på heltid, så alla positiva tankar och idéer är välkomna.

Kolla gärna min hemsida. Behöver någon massage i Göteborg så är det bara att höra av sig, jag är där uppe då och då...

Ha det bra.

Mvh. Jonas Emanuelsson.

2009-11-24 @ 08:55:09
URL: http://web.me.com/je.massage

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0