Personlig utveckling!

Inledde en inspirerande förmiddag i Alingsås med Bo och Håkan där vi diskuterade olika konkreta frågeställningar för att nå personlig utveckling. Riktigt kul och intressant. Varför man tänker på ett visst sätt? HUr man tänker? Vad man skall tänka för att nå ytterligare framgång och utveckling ...å bla bla bla. Berättar mer längre fram!


Bo och Håkan från Personligt mästerskap
Blev inspirerad så när jag fixat lite saker och kom hem så gjorde jag lite personlighetstyper på Internet.

Thereses personlighetstyp:

Entusiastisk, kreativ och idealistisk. Kan göra nästan allt som intresserar dig. Socialt begåvad. Måste leva sitt liv i enlighet med sina värderingar. Entusiastisk inför nya idéer, men blir uttråkad av detaljer. Flexibel och öppen för argument. Många och varierade talanger och fritidsintressen.

Karriärer som skulle kunna passa Therese:

Skådespelare, journalist, skribent, musiker, konstnärer, konsulter, psykologer, entreprenörer, personalvetare, politiker, diplomater, TV-reporter, marknadsförare, säljare, artister, präster, PR-ansvariga

Stämde nog ganska bra men musiker, artist eller präst är jag ganska långt ifrån. Världen skulle nog drabbas av en hjärtattack om de lyssnade till mitt artisteri. Hallelulja!!!!!!!!

Gör testet om du vill!

Och om du inte röstat på mig som Årets nätverkare så är jag glad för en liten röst=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0