Västsvenska handelskammaren

Idag tyckte jag att det var lite av en utmaning. Det var för 40 VD:ar som ingår i ett nätverk via Handelskammaren. Det var en kvinna och resten män. Alltid svårt att hålla föreläsning för folk som kommit väldigt långt och hitta balansen mellan att inte be om ursäkt att man är på scen utan att de har enormt mycket större erfarenhet än mig och kontra att man inte är för kaxig.

Ledsen att jag inte skriver så mycket men måste nana nu. Har precis tagit mig till Lund och imorgon väntar föreläsning i Malmö, Lund och sen till Kalmar.

+ att jag fortfarande inte har någon sladd till kameran. Skall försöka köpa ny imorgon så det blir lite kort. Bara text är ju DÖDEN!

IHM-bloggen skriven, måste läsas NU=).

Kommentarer
Postat av: Daniel

Hej, fasen förstår att du behöver sova lite efter allt resande! Sov gött!

2009-09-17 @ 00:01:47
URL: http://www.natekonomen.se
Postat av: Malin

Sverige behöver fler som du!

Fortsätt att vara den du är!

2009-09-17 @ 21:38:43
Postat av: Anonym

Tack för inspirationen från Höstmässan - du är grym!

2009-09-17 @ 21:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0