Jag klagar inte...Barcelona är underbart!

Ja lite ledigt och återhämtning behöver alla...
Har varit i Barcelona nu i snart två veckor. Påsken kom lägligt.
Mycket vila, umgås med familj och vänner här nere. Noll stress! + att jag även hunnit med mycket administratvit jobb periodvis av vistelsen. Perfekt!



Vädret skall inte klagas över alls. Solen har varit framme näst intill varje dag.
Här sitter vi på torget och tar en lunch tillsammans med Josse och Nicklas (som också spelar i Mickes lag).



Myste runt, solade, åt gott...går inte precis att bada men härligt att inte behöva ha vinterjackan.

Sen fick vi också besök av min familj under påsken. Jättemysigt.
Här nedan är jag med mamma och mormor. Hade varit lite coolt om gammelmormor också hade varit med på kortet, 4 generationer=)

...och innan det va dags att sova en natt, blev det en liten nattpromenad längs stranden.

På lördag bär det av hemåt igen och då kör det igång stenhårt igen...
Tuta å kör
så det blör=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0