Norrköping - Finspång och Oslo

Efter en härlig natt på Hotell President nära Norrköping Central så var det dags att bege sig till Finspång och Nyföretagarveckan som ordnades av en mängd olika arrangörer med Nyföretagarcentrum i spets.

Över 200 härliga, positiva människor lyssnade som bara den. verkligen kul och tack så hemskt mycket alla för så många fantastiska mail och meddelanden jag har fått. Det värmer! Och glädjer mig att ni gillade min föreläsning.

Efter en trevlig lunch med arrangörerna Fredrik och co så var det dags att bege sig till flygplatsen för att åka till Oslo och hålla ytterligare en föreläsning för Skagen Fonder. Men berättar mer om det imorgon. Måste nana nu eftersom jag skall bege mig tidigt till Stockholm imorgon bitti då releasen för "den nya grejen" skall lanseras.

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0