What happen in Vegas...

...stays in Vegas...=)

Men  skall dela med mig lite av resan här...=)
Här är utsikten från vårt hotellrum. Det räcker man åker till Las vegas så får man se världens städer. Venedig, Paris, New York, Kairo med flera i miniatyrer. Verkligen cool stad.
Här är jag i min nyinköpta USA outfit=)


Man kan säga att de är bra på att veta hur sina kunder beter sig. De bjuder på all dryck och hotellen är relativt billiga, dock så räknar de med att folk spenderar mycket pengar och spelar mycket om de trivs med allt anant.

Helikopterturen
Ja jag har tidigare åkt helikopter över Manhattan vilket var riktigt häftigt... Även detta va fantastiskt!
Vi flög över Grand Canyon, runt över öknen och Las vegas. Grand Canyon va spännande att se hur annorlunda öknen var med berg som stupade rakt ner.

Här är vi hela Las Vegas 2010 gänget=)


...och jag inne i helikoptern.


...och här ställer jag en av mina tusen frågor till piloten. Den som inte frågar får inget veta!

Verkligen fantastisk och underbar semester. Laddat batterierna för en intensiv och förväntansfull höst...

NU är det stenhårt arbete inför utbildningen ACADEMY OF EXCELLENCE som startar i början på september. SÅÅÅ spännande + mycket arbete inför mitt och Gustafs event som anordnas som en kick-off den 2e september på Café Opera med ett mycket bra program.

Mi Ridell som moderator kommer ta med oss genom en dag med många intressanta talare som Bert Karlsson, David Lega, Sas-Janne, debattpanel med de fantastiska entreprenörerna Jessica Löfström, Douglas Roos och Kicki Thenander.

På kvällen får de som vill avnjuta en god middag på Operaterassen  med underhållning av David Batra. Om ni inte redan anmält er så gör det nu...HÄR!

Jobb jobb jobb...nu kör vi så det ryker igen!!! Ingen ro ingen vila=)


Kommentarer
Postat av: sven.k

CHATTADE JUST MED, FRÖKEN AHLM. HON, GNÄLLDE, OM LITE HÅRD TRÄNING!!! HON BORDE,VARIT MED I VEGAS, OCH FÅTT LITE HÅRDTRÄNING!!! SVEMPIS HÄLSAR..,

2010-08-07 @ 22:48:43
URL: http://kirsten. [email protected]
Postat av: ...

vad exakt gör man när man jobbar som entreprenör?

2010-08-12 @ 20:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0