Från operation till New York

Ja operationen gick bra även om det tog längre tid än väntat på grund av att när de hade opererat bort gallblåsan så såg de att det även fanns stenar djupt ner i de stora gallgångarna. De kunde inte nå dem via magen där de öppnat upp så de fick gå ner via halsen.

Så dubbel så lång tid, dålig(som jag vanligt är) efter narkos så blev det 3 gånger så lång tid på uppvak vilket gjorde att mina söta föräldrar hackade tänder en del eftersom de inte visste varför.

Men nu är allt på banan och någorlunda frid och fröjd. Är ju fortfarande ganska nyopererad så man får ju vara lite försiktig=)

Men det skall bli såååå härligt, jag och min vän Teresa skall åka till New York nu. Vi skall julshoppa, hockey, musikal, äta gott och helt enkelt njuta i stan som aldrig sover. Vi skall dessutom hälsa på en annan kompis som heter Therese. Snacka om att man tror att det är ett skämt, Therese, Therese å Teresa=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0