Entreprenörsgalan i Blå Hallen

Efter stress, stress och åter stress så kom man tillbaka i lugnet. Ja jag var tillbaka i den fantastiska byggnaden; Stadshuset! Det va nu dags för Ernst & youngs nationella final i Entrepreneur of the year.

Vid ingången välkomnades man bland annat av eldslukare, fantastiska ljus i träd och lyktor.



... och här var det dukat på höh lyxnivå=)

Jag hamnade vid journalist och bloggbordet vilket va jättetrevligt med massa goa människor.
Här är jag tillsammans med bloggdrottningen Izabella på devote.se. Jättego tjej!

Och här tillsammans med nästa bloggdrottning, också en Isabella, ingen mindre än Blondinbella!

...och mitt emot mig va Jenny Rodin som e Pressansvarig på Ernst & young, Linda och Peter Skugge från Skugge&co.

...och här e Tomas med kollega från Newglobe.com, föredetta Ment.se

Och här minglar jag med arrangören och ansvarige för hela arrangemanget Patric Nilsson, lika go och trevlig som alltid, med sin fru och Karlskronaentreprenör.

...mer mingel med Sofia från Wiminvest och

Här är jag på fotograferingsuppdrag ut över hela denna samling fantastiska entreprenörer.

...och nu är det dags för den goa efterrätten...Mums=)

OCH SEN VA DET DAGS FÖRT HÖJDPUNKTEN....
Att utse ÅRETS ENTREPRENÖR av konfrencierna Ola Lauritzon, grundare GI Viktkoll och TV4:s Jenny Östergren.

OCH vinnare blev Superentreprenören Björn Örås som grundat Poolia AB och har en omsättbning på 1,4 miljarder.
Fantastiskt och verkligen inspirerande att vara med alla dessa fantastiska människor. Massa GRATTIS till alla nominerade och självklart vinnaren själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0