Generationen.se...mitt i all hektiskt resande

Det har varit väldigt intensivt det sista så jag hinner knappt uppdatera mig här med allt som händer och jag gör. NU sitter jag i Köpenhamn och inväntar flyget till Oslo efter att ha haft en heldag i Gnosjö igår.

Men middagen på Näringslivets Hus på Storgatan i Stockholm var väldigt uppskattat från min sida.

Det var hela generationen.se, det vill säga Svenskt Näringslivs satstning på de unga arbetsgivarna inför valet 2010.
Jag höll ju föreläsning för läkemedelsföretaget Eli Lilly först så jag blev något sen medan de andra fick möjlighet att lyssna till superentreprenören Daniel Kaplan som grundat Tradera.com, Carl-Fredrik Sammeli som är grundare av PR-bolaget Prime och media-drottningen Ebba von Sydow. I slutet hann jag dock ansluta.

Här är Ebba efter berättandet av sin story.

...och här är tjejgänget=)
Sofia från Wiminwest, jag, Ebba von Sydow och hjärnan bakom denna satsning Charlotte Lindeberg från Svenskt Näringsliv.

Därefter var det dags för en fantastisk middag med ingen mindre än Sv. Näringslivs VD Urban Bäckström. Här sitter jag och Viktor Nord från Sverige-norge.se som rekryterar svensk personal till norge.
Snacka om att det va tjötigt i den trion=)

Sen va jag tvungen att avvika tidigare för att hinna med sista planet hem till Götet för att ta första tåget dagen efter mot Gnosjö. JA snacka om hektiskt...

Gnosjö, Köpenhamn och Oslo på ett dygn nu så jag berättar mer om det sen. Måste sticka på planet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0