Självförtroende och självkänsla

Dagarna går verkligen i ett nu för tiden=) Full fart kan man säga. Igår va jag i Norrköping på Djäkneparksskolan och höll föreläsning för först alla killar i åk 7-9 och sen följdes det upp av alla tjejer.

Ämnet var inte entreprenörskap denna gång utan SJÄLVFÖRTROENDE OCH SJÄLVKÄNSLA.

Det var liv i luckan när killarna kom in kan man säga...Jag brukar inte vara med om att jag är tvungen att tysta ned applåderna och visslingarna och skratten under mina föreläsningar men någon gång skall väl vara den första.

Jag han ungefär med att säga hälften av vad jag skulle säga men huvudsaken är att de fick med sig en del tankar därifrån.

Sen va det resten av skolan; tjejerna! De hade en helt annan decibellnivå=)
Kändes verkligen kul och givande med pushing i deras egen tro på sig själva, skitsnack, föreställningar man har som ung tjej osv.

Ja jag hoppas verkligen självförtroende flödar nu i Norrköping=)

Nu kom jag precis hem efter en heldag i Sthlm med först föreläsning och sen middag med generationen.se och Svenskt Näringslivs VD Urban Bäckström men berättar mer om det imorgon.

Måste nana nu, skall till Gnosjö imorogn med första tåget så skall upp 5.00...å jag som HATAR mornar...

Kommentarer
Postat av: Angeliqa

Hej, måste bara säga att din föreläsning var jättabra! Kändes som man hae fått en rejäl push in i rätt riktning ;)

Och din klänning var helt underbar. Kommer den komma upp på Greyzone's hemsida?? :)

Kramar

2010-02-12 @ 21:34:11
Postat av: Erik Magnusson

hej va på din föreläsning idag både på gkc och lichron :) skit bra !! =)

2010-03-14 @ 22:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0