NU har det börjat... år 2010!

Ja det har varit en lång och härlig ledighet med jul och nyår... Har varit näst intill helledig=)

Nördig som jag e så kunde jag inte låta bli att göra VågaVårdaVinn-hjärtpepparkakor när det var dags för julbaket. Ja det är väl det negativa med att vara egen...går inte att slita sig liksom=)
...och det blev inte få av dem...så de sista kunderna jag träffade precis innan jul fick sig allt en liten annorlunda julklapp=) Kändes lite överambitiöst att göra en till alla och skicka ut och sen hade de varit söndriga när de kommit fram=)


...och under julledigheten va det en del boksigneringar...vilket va kul...Inte alltid man får sitta i bokhandlarna och signera böcker! Alltid lite nervöst innan, känns inte så kul om man sitter där redo med pennan och så kommer ingen.

Men både vädret och kunderna va kanon så det va inget att klaga på de dagarna!


SEN kom han...TOMTEN!!! Det verkar faktiskt som att jag varit snäll i år för jag fick många fina klappar.


...och sen lite shopping och semester i Köpenhamn...

....för att sen avsluta semestern och 2009 i Tyskland hos några kompisar!

Nu har det börjat....ÅR 2010!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Härligt att du har haft tid att unna dig ledigt! Det är du värd :)

Ps. jättefina pepparkakor

2010-01-04 @ 07:38:26
URL: http://www.annasmyckeform.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0