Orlando...OCH nu är jag 25 år

Hanninte skriva om de sista Almedalsuppdragen innan jag drog till USA. Har varit en vecka i Orlando med min svärfamilj och nu skall vi göra Las Vegas. Verkligen kul... Plus att jag hunnit med att fylla 25 år på resan också=)
Tack för alla underbara grattismail, samtal, sms och facebookmeddelanden.

Vi har bland annat solat, badat, gjort Universal med alla attraktioner och grejer som fanns där.

Sett Floridas alla aligatorer=)


och här är jag lycklig på min 25-års dag=) Hade krossat familjen i Minigolf efter att ha kommit lite sämre till dagarna innan. OCH NEJ de gjorde sig inte till för att jag fyllde år!


Här står vi alla utanför på hotellets terass innandet var dags att äta en liten födelsedagsmiddag.
 

Som sagt, sommaren är det lite dåligt med skrivandet här, mpste ju ha lite semester också=) och koppla av!

Nu skall vi iväg på en helikoptertur över Las Vegas.

Kommentarer
Postat av: sven.k

Då får man gratulera.

2010-07-29 @ 20:36:15
URL: http://kirsten. [email protected]
Postat av: sven.k

MÅSTE FÅ GRATULERA, ATT, DU FÖR PLATS, PÅ , G-P´s

TOPP TIO LISTA, ÖVER, DE TIO KOMMANDE, TOPPCHEFER, I VÄSTSVERIGE.GRYMT..,,

2010-07-31 @ 14:51:22
URL: http://kirsten. [email protected]
Postat av: Andreas

Lite välbehövig semester är du värd! Keep up the good work!

2010-08-06 @ 08:27:41
URL: http://www.alltomwebbutveckling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0