Academy of Excellence - hur kul som helst!

Oj en vecka har gått och jag har inte skrivit här...Sorry my friend!

Det har varit Academy of Excellence som stått på tapeten dagarna i ända.

Möten med de fantastiska partners, några av de underbara mentorerna vi har, mina kollegor Gustaf och Elisabeth med mera. Planering inför det stora eventet den 2 september med talare som SAS-Janne, David LEga, Douglas Rops med flera och på kvällen är det middag på Operaterassen och underhållning av David Batra. Missa inte att anmäla er på hemsidan om ni inte redan gjort det.


Det har varit så positiv respons... Hur kul som helst... Och alla härliga själar där ute=)

Imorgon skall jag bege mig kl 5.00 med bil till Radiohuset i Skövde för intervju i Sveriges Radio för att sen direkt hålla föreläsning i Skövde genom projektet Sommarlovsentreprenörer.

Därefter till Stenungsund och sen Ljungskile för föreläsningar. Lång och rolig dag!

************************************

Min krönika i E24; Gör det du brinner för - men brinn inte upp! Läs den här!

Rekommenderar jag verkligen att läsa:) Handlar om balans i livet och lite annat smått och gott. Det är något som alla behöver och som vi alla borde lägga mer tid och fokus på i livet för att må bra långsiktigt.
Som när jag var på EU konferens i Prag. Dagen innan mig talade Barack Obama. Det spred sig då ett rykte om att när det sen var stadsmiddag med massa människor så hade Obama tackat nej. Han ville ha ett bord för två istället...och nej det var inte ett bord för mig och honom:) haha! Han ville ha ett för sig och sin fru. "Jag kan gå på middagar varje dag men om jag inte då och då väljer min familj och vänner så kommer jag inte ha någon balans i livet, må bra och då kan jag inte heller prestera som president" - skall han ha uttryckt sig berättade en engelsman till mig när vi var påväg till middagen.
Så som sagt- alla behöver balans i livet oavsett om man är president, företagare eller anställd. Så läs min krönika NU:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0