FANTASTISKA UNGDOMAR

Det var en lång dag... 4.30 var jag uppe på benen för att bege mig till Skövde för radiointervju på P4tillsammans med Sofia Bengtsson kring projektet och arrangemanget Sommarlovsentreprenörer som hon ansvarar för. Läs gärna deras blogg som är länkad till. Så många duktiga ungdomar som startar.



Jag var där för att hålla föreläsningar för dessa 100entreprenörsungdomar som nu skulle sätta igång.

Därefter var det Skövde direkt till Stenungsund för föreläsning för Svenska Kyrkan.
Ca 140 konfirmander från Piteå... jag blir rörd... Vilka fantastiska tjejer och killar!

Helt underbara...jag ville inte åka därifrån. De var så kramgoa och intresserade!
Föreläsningen var fokus på "Du duger", tro på sig själv, självförtroende, självkänsla och våga älska sig själv helt enkelt.


Här samlade vi de två grupperna för efter Stenungsund begav jag mig till nästa grupp i Ljungskile.
Jag älskar er=)...tro på er själva och fortsätt vara så nyfikna ni är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0