Från jobb i Sthlm till mys i Viborg

Innan det var dags att lämna Stockholm för Viborg så tog jag en frukost (som blev en hel förmiddag) med en fantastisk fascinerad och inspirerande kvinna, Corianne som grundat unitedsuccess.com, på Berns Salonger på Östermalm. Det är ett kvinnligt nätverk för entreprenörer Worldwide. Allt från Kina, Nigeria, USA till lilla Sverige.


Därefter kom jag i sista sekund till flygplatsen på Arlanda för att hoppa på planet till Köpenhamn. Som tur va så va planet lite försenat så hann t.o.m. köpa lite godis i Pressbyrån innan vi flög.

Det gjorde tyvärr att det bara blev 15 min att hinna byta plan i Köpenhamn. Jag checkade in via mobilen precis när vi landade och sen sprang jag som en dåre till nästa terminal. Hur långt som helst... Svetten bara rann! Efter 10 minuter var jag framme och gaten hade då stängt.

=( NEJ...jag böna och bad att få komma med och meddelade att jag sprungit som en dåre för att hinna med.

Då tittade han på mina högklackade skor och sa att jag hunnit om jag inte haft klackar.

Mellan mina flåsningar fick jag fram att jag spelat handboll länge + att jag är grym på att springa i högklackat. Jag kan visa mina benmuskler sa jag.

Det fick jag göra och då va det inga problem och jag kom med=) Danskar alltså=)


Sen va jag i allafall framme hos Johanna. Johanna är ju en av min bästa vänner men har flyttat till Viborg för att spela handboll så det va verkligen mysigt att ha en helhelg tillsammans. Viborg vann Champions League förra året så det är ju verkligen helgrymt att hon spelar här och det är hon verkligen värd. Hon e grym! Dessutom är hon en fantastisk tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0