Göteborg runt med möten...

Stödet på cykeln hade frusit fast i marken så det var bara att i mina högklackade skor springa runt till de olika mötena istället... Inte nog med att den frusit fast, jag fick ju skotta ett bra tag innan jag ens kom in i cykelförrådet=) Inte riktigt vad jag planerat men så är det...

Träff med Catharina, en jätteduktig tjej som har börjat jobba för mig en del.

Därefter ett väldigt trevligt och givande möte med Marie på Skagen fonder som jag skall föreläsa för i april. Dessutom hade vi videokonferens med hennes kollegor på Skagen fonder i Stockholm och Oslo, dit jag också skall.

Jag blev också väldigt intresserad av att köpa aktier där. Jag har ju inte satt mig in i det så mycket innan och mer kört på säkra fonder men nu blev jag väldigt sugen.
Fick ju lite påminnelse om det eftersom det även togs upp på föreläsingen i Röros.



Här hade jag också haft ett möte med Kristina från Grant Thorndon som jag skall till den 6 maj och föreläsa.
Efter mötet tog vi en lunch tillsammans med den andra föreläsaren och entreprenören Britta Sjöström.

Efter det fick mina fötter vila i frisörstolen hos min kära vän Michaela...Huvudmassage och uppfräschning i håret, gu va skönt!

Kommentarer
Postat av: Ingvor

Hejsan!

Kul att se dig i hallen. Festligt med mamma på ena sidan och mormor på andra. Du kan enkelt följa hur din framtid ser ut framöver - utseendemässigt. Du kna ju inte precis förneka släktskapet.....

2010-03-17 @ 21:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0