Latsidan...NOT...men solbrillor kanske hade behövts=)

Sen har det varit späckat med möten när nya bullar är på G. Jag kan inte berätta mer om det förrän längre fram=)
Men det har varit effektiva möten med fantastiskt drivna människor och goa te tusen=)

Här är jag och tidningen "Entreprenör" chefredaktör Nicklas Mattsson.



Innan det hade jag möte med Joel Dahlberg på ekonomisajten E24. Så intressanta och givande diskussioner med dessa två. Dessutom fattar jag inte hur Nicklas som är hårt arbetande chefredaktör även har sju barn och en driven fru. Shit, imponerande=)

Även möte med TomasSEB´s huvudkontor och Lars från Nordea.

Sen har det varit lunch på restaurang Grodan med VDn för Stockholm Business Region, Olle Zetterberg.
Harre gud va vi tjöta, lunch på 2 timmar=) Trevligt!


Och sen va det nästa VD, Claes från Industrifonden samt marknadschefen Maria.

Dessutom måste jag skryta lite...
Sprang in på Telenorbutiken vid Östermalms Torg för astt köpa en laddare till mobilen som jag glömt hemma. Då hör jag från dessa killar " Nä men är det inte Therese Albrechtson".

Tommy Ingmarsson (t höger) hade lyssnat på min föreläsning och Michele (t vä) hade fortfarande kvar tidningsartiklar på mig. Jag hade gett dem sån inspiration till att dra igång att företaget toppsäljare.se har lanserats.
"Den självklara länken mellan säljare och arbetsgivare"

Verkligen Grymt... massor av lycka till!
Självklart ville de köpa min bok...eller snarare kanske de kände sig tvingade=)


...å så lite mysig middag med mina kära vänner Malin och Emma.

Nu har jag nyss kommit till Trondheim för föreläsning imorgon!

Kommentarer
Postat av: Sofia Bengtsson

Rolig läsning Therese!!! Mycket spännande du varit iväg på. Kramar från koh tao

2010-03-04 @ 00:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0