Lidköping

Ja det var föreläsning för över hundrattalet kvinnor i Lidköping...Verkligen kul och inspirerande att träffa alla dessa och att de uppskattade min föreläsning. Dessutom var jag innan eventet och tog en fika med Lidköpings eldsjäl Ann-Louise Friberg som har tusen järn i elden=)

På föreläsningen var en gammal kund där till mig från Bodyguard-tiden så jag hängde med dom hem sen och tog en lite kvällsmacka... Tyvärr blev det inte så länge eftersom föreläsningen slutade vid 21.30.

Här sitter jag tillsammans med Gittan och Ove och tar en kvällsfika=)

Sen tillbaka till det fina stadshotellet för att sova innan det var GBG en halvtimma och sen Norge...igen=)

Kommentarer
Postat av: svempa,k

HEJ, MIN ÄLSKADE VÄN. JAG HAR NU LÄST, DIN BLOGG, DEN, SENASTE MÅNADEN.OCH HUR JAG ÄN, VRIDER, OCH VÄNDER, PÅ , DINA UTFLYKTER,VÄRLDEN ÖVER, KAN JAG, INTE FÖRSTÅ, HUR, DU KAN FÖRFLYTTADE DEJ, I DESSA TIDER, MED SNÖKAOS, OCH FÖRSENINGAR,OCH ALL SKIT. MED SJ. OCH, VÄSTTRAFIK. UNBILIVEBEL!!! (UNDRAR OM DET ÄR RÄTT STAVAT)???? hälsn. sven (SVEMPA) KARLSSON. DU, ÄR FANTASTISK......

2010-03-14 @ 00:44:09
Postat av: Sofia Bengtsson

Nämen, var du i min gamla hemstad, Lidköping!!

Grymt bra invigningstal på UF i fredags!!

2010-03-14 @ 06:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0