Parlamentet i Bryssel

Ja det var en fin och annorlunda upplevelse i Bryssel. Man lär sig mycket, det är annrlunda och jag känner ändå att jag har lite att tillföra... Lunchen var trerätters med vin i en fantastisk sal med minst 10 meter i höjd. Fint skall det va när man är i Bryssel... Efter att vi jobbat färdigt så tänkte jag göra stan men fanns inte så mycket att se.


det blev bara parlamentet och hotellet=)

Sen tog jag taxi tillbaka till flygplatsen... E så trött på alla taxichaufförer som inte kan försöka prata engelska i en stad som Bryssel.

Jag blev tjugo minuter sen till denna stora dag och det var PGA Taxichauffören och en bråkdel mig själv=)
Taxichauffören tog inte visa-kort vilket jag tog för givet och eftersom han inte kunde engelska så fick jag genom teckenspråk förklara att jag inte hade några kontanter.

Nej då låste taxichauffören bilen och körde iväg och skrek på mig på franska som jag inte fattade ett ord av.
Efter mycket om och men fick jag bli avsläppt...MEN PÅ FEL STÄLLE...mot att jag betalade extra. Han hade nämligen en kortautomat men ville inte använda den för att det var för dyrt.

Då fick jag promenera till mötet för jag vägrade ta ytterligare en taxi. Efter 20 minuters gångväg så var jag framme hos gubbarna=)

Ja ja nu är jag tillbaka i Sverige igen...i snökaoset=)


Detta är hemma hos min mamma=) Shit va snö=)

Idag är jag i Stockholm men berättar mer om det imorgon...


Kommentarer
Postat av: Slavica Todorovic

Hej TUFFING! Du klarar dig alltid bra ändå.

Kram Slavica

2010-03-01 @ 20:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0