Från moderator till SM-guld!

Det var Europaveckan förra veckan och den fick jag äran att inviga genom att vara Moderator under en debatt kring ungdomsarbetslöshetsfrågor ur ett europaperspektiv.

I panelen satt förutom en aktiv publik också från Svenskt Näringsliv, EU-kommisionen, Arbetsförmedlingen, Västra Götalandsregionen med flera. Jag känner mig jättenöjd efter mitt första moderatoruppdrag och alla andra verkar detsamma så det var ju bra=)
Dynamik i diskussionen, bra svar, levande och intressanta reflektioner från både publik och panel. Dessutom brinner jag själv för ämnet!

******************
UDDEVALLA
John Bauer gymnasiet i Uddevalla. Dubbla föreläsningar, först för eleverna på skolan och sen för de som valt till John Bauer nästa år och dess föräldrar.

******************
MALMÖ
Både Sävehofs dam och herrlag i SM-final och vem kunde tro och hoppas att det skulle bli sååååå fantastiskt. SM-guld för både Damer och Herrar. Och oj oj oj vilken dramatik. Vinst efter förlängning för herrarna.

Brorsan nöjd med Guldet runt halsen och efter hyllningar från ett fullsatt Malmö Arena...

...och här utanför Banketten i hallen där det var fest...


...och här till Gulddrottningen och min älskade vän Ida Odén.

Jättegrattis återigen...

Nu ligger jag i en annan handbollsstad; Eskilstuna men imorgon är det entreprenörskap som gäller här;
FrukostFöreläsning halv nio imorgon bitti!

Kommentarer
Postat av: Malte Jansson

Tackar för en grym föreläsning i Etuna! Nu ska jag med i tidningar. Hör av mig om jag kommer med! Du inspirerade och gav mig lite nya tankar.

2010-05-11 @ 22:14:48
URL: http://www.maltejansson.se
Postat av: Ida

Vilket fint kort på oss gumman! Blir glad av att se det! Puss o kram

2010-05-11 @ 23:24:06
Postat av: Carola

Tack för i dag och ett mycket bra och inspirerande föreläsning, lyssnar

mycket gärna på dig fler ggr.

2010-05-12 @ 00:11:12
Postat av: Hanna!

vilka fina bilder!<3 pusspuss

2010-05-13 @ 12:08:50
Postat av: svempa,k

VÅR GEMENSAMMA UNDERBARA , DIN BRODER, MIN KOMPIS, .,. ,WHAT THE FUCK,,. TOBBE,,.- E HAN GRYM ELLER???????? HUR LÄNGE FÅR VI BEHÅLLA, DENNA SUPERBEGÅVNING I SÄVEHOF????????? UPP MED, KULORNA, ^abbe^¨,.

2010-05-13 @ 23:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0